Nie udało Ci się trafić z rozmiarem koszulki i chcesz ją wymienić? Coś jest nie tak z produktem, który do Ciebie trafił? A może to był prezent dla kogoś, ale ta osoba wolałaby wybrać inny model?
W naszym sklepie bez problemu możesz zwrócić lub wymienić swoje zamówienie do 14 dni od otrzymania. Produkt można jedynie zwrócić/wymienić w nienaruszonym stanie inaczej zwrot lub wymiana nie będzie możliwa.
Proces zwrotu wygląda następująco:
Krok 1. – wypełnij formularz
W zależności od tego, czy chcesz wymienić produkt na inny czy całkowicie go zwrócić, wybierz odpowiedni formularz, a następnie wydrukuj i wypełnij go dokładnie. Formularze znajdziesz poniżej:
Krok 2. – spakuj produkt i dołącz do niego formularz
Zapakuj bezpiecznie produkt, który chcesz zwrócić/wymienić, a razem z nim do paczki włóż także wypełniony formularz – jest on niezbędny do dokonania zwrotu lub wymiany.
Krok 3. – odeślij do nas produkt
Spakowany produkt wraz z formularzem, wyślij w dowolny sposób do naszego magazynu, adresując przesyłkę następująco:
Szachomania
ul. Pochyła 22/6
77-100 Bytów
lub paczkomat
BTW02A podając numer telefonu 535 026 802
Krok 4. – poczekaj na zwrot wpłaty lub wymianę i wysyłkę nowego produktu
Kiedy Twoja przesyłka do nas dotrze, sprawdzamy odesłany produkt i jeśli wszystko się zgadza, w zależności od Twojej prośby dokonujemy zwrotu należności lub wymiany na inny produkt.
Zwroty są realizowane w takiej samej formie, jak płatność za zamówienie (zwrot przez Paybylink lub jako przelew w przypadku zamówień pobraniowych), w ciągu 14 dni od momentu kiedy otrzymamy od Ciebie paczkę.
Wymiany produktu dokonujemy wysyłając do Ciebie nowy produkt w ciągu 7 dni od otrzymania Twojej paczki. W przypadku gdyby wybrany przez Ciebie nowy produkt nie był dostępny na naszym magazynie skontaktujemy się z Tobą, by przedstawić Ci inne możliwe opcje.